Wednesday, March 5, 2014

Kui ikka pikka aega kuival oled olnud...



…võtab testosterooni paksult täis tuubitud võimlasse sisenemine silme eest mustaks küll. Ja seda mitte heas mõttes. No kujutage nüüd ette, kui hulk kevadiseks jooksuajaks üles ärganud mehikesi paar tundi palli taob, misjärel samasse ruumi õrnad naisolevused sisse lastakse. Nõrgematel lööb jalad alt kohemaid. Pole siis ime, kui joostakse pea laiali otsas nagu kevadised vasikad ning ringi keskpunktist ja diagonaali sirgeks võtmisest pole juttugi. Ei-ei. Mina igastahes eelistan iga kell naiste pehmeid vorme ja tuttavaid kehaaroome. Ja see pole üldse mitte kapist välja tulemine, sest ma pole kunagi kappi läinudki. Seal pole üldse õhku. Mina olen avalik naisterahvas, kõik mu mõtted on avalikud, tegudest rääkimata. Ja tegelikult tahtsin ma hoopis seda öelda, et tänasest trennist tulles tervitasid mind üle pika aja tähesõbrakesed, ise nii säravad ja rõõmsameelsed ning kuu pakkus magustoiduks kelmika bumeranginaeratuse. Hetk. See tunne, mis enam ei kordu. Köidetuna koos kõigi eelnevatega hindamatuks pärlikeeks mu kaela ümber. Ilma igasuguse tagamõtteta. Lihtsalt.

No comments:

Post a Comment