Thursday, March 20, 2014

Hoolimata puudel pikutavatest lumemütsidest...



…ja täistuisanud sissesõiduteedest, on kevadekuulutajad siiski kohale jõudnud. Ei, ma ei mõtle siinkohal kõiksugu lärmavaid sulelisi, kes hommikul enne kukke ja koitu õues kisavad ning ausatel koolivaheajalistel magada ei lase. Ei. Meil siin Lindepuu põik 28 on hoopis teistsugused kevadekuulutajad. Mõned neist on eelmistest aastatest tuttavad, nagu näiteks Geriljasõja Veteran, kes imekombel veel ühe talve üle on elanud, Kurvakuju Rüütel, kes pole ikka veel oma Sancho Panzat üles leidnud, rääkimata Triibikust, kes jätkuvalt minu kõssitamisi põrnitseb ilmel – no-mida-sa-õige-endast-mõtled-MINA-olen-ju-selle-õue-peremees… Jajah, nagu arvata võib, on meile kevadet toomas pehmed ja karvased või siis rääbakad külaliskiisud, kelle omanikud peavad vist küll kogu aeg stressis olema, kuigi ma pole nii väga märganud, et Laiuse külavahe kadunud kassipiltidega kuulutusi täis oleks pikitud. Sel kevadel näiteks on püsiklientidega liitunud täiesti superhoolitsetud kodukassi välimusega must pikakarvaline D’Artagnan, kellega mul õnnestus isegi juttu vesta. Noore ja rohelisena, alles Gascone’ist meie kohalikku kassiparadiisi saabununa, imestas ta äärmise naiivsusega, et uksest sisse nagu ei lastagi… Kui nüüd veel juurde arvestada aeg-ajalt vilksatav Häbelik, siis veel üks triibuline, kellele ma vähese tutvusperioodi jooksul pole veel nime jõudnud anda, ning korrapäraste intervallidega haaremit ülevaatav Sultan, suur volask laiguline, äärmiselt tähtsa olemusega kõutsirajakas, siis võiks selle kevadesümfoonia libreto paikapanduks lugeda – „Kihluspidu esimeste päikesekiirte valguses ilma pruudita“… Minu kassitüdrukud ju kõik ammu ära steriliseeritud…

No comments:

Post a Comment