Monday, June 30, 2014

Ma olen alati suure poolehoiuga suhtunud...

...kloonimisse. Oma üheksa ameti juures on mul nii mõnigi kord juhtunud nii, et peaks olema vähemalt kahes kohas korraga. Ma ütlen – vähemalt. Kui keegi kusagil kuulutaks välja konkursi vabatahtlikele, kes end kloonida lubaks, oleks ma küll vist esimene. Aga tegelikult algas minu kloonimisprotsess juba täna hommikul, mil ma Marikesed koos kodust kokku korjatud eluks vajalike esemete ja tantsuriietega ära bussi peale saatsin. Mul nimelt õnnestus saada valituks rahvusvahelisse inglise keele laagrisse, mida korraldab USA saatkond balti riikides ning kuhu valitakse igast riigist ainult kaks õpetajat, kes siis omakorda viis oma õpilast kaasa võtta võivad. Kuigi  laager ise toimub kenasti augusti algul (mil kõigil õpetajatel on nagunii puhkamisest siiber ning nad tahaksid hirmsasti juba lapsi kantseldada), siis ettevalmistav kohtumine leiab aset just praegu ja täna ning ka homme. Kuna kohe mitte mingil tingimusel ei tahtnud ma oma kooli õpilasi ilma jätta võimalusest kolme balti riigi eakaaslastega nädal aega inglise keelt harjutada, siis ei jäänud mul üle muud kui ennast kaheks päevaks ’kloonida’. Sel lihtsal põhjusel, et tänu karmidele tantsupeoreeglitele ei tohi harjutusväljakult puududa mitte üks mees, sorry, naine. Seega on minu kallite naisukestega täna väljakul minu sisemine mina ja meie kallis staarfotograaf. Minu nime all loomulikult. Ma siiralt loodan, et minu jutte ei loe keegi tantsupeo korraldusega tegelev perfektsionist (oh loomulikult mitte, neil on praegu muudki teha), sest vastasel juhul ootaks Marikesi nähtavasti disklaff... Ainus kurb asi selle kloonimise juures on see, et minu esimene mina teab viimse detailini tänaseid sündmusi Pärnus (kusjuures me olime väga produktiivsed ja suutsime seitsme laagripäeva õppimise ja õpetamise plaani juba peaaegu valmis saada), kuid pealinna hipodroomil toimunu tuleb hiljem teise mina peast alla laadida. No millal ometi mõeldakse välja see pisike mikrokiip, mida ühest ajust teise paigutada saab. Siis mul võiks lausa mitu klooni olla. Saaks tantsupeole ja laulupeole ühekorraga. Ja kolmas mina lustiks samal ajal Ameerika mägedel. Ja neljas... oh well... istuks Laiuse mäel ja mõtleks – las nad lollikesed rabelevad, mul on ikkagi kõige parem siin rahulikult mäe peal... like a fool on the hill :)

No comments:

Post a Comment