Monday, June 9, 2014

Riskides naabrite pahameele...

…ja sotsiaaltöötaja külaskäiguga teatan alandlikult, et saabusin täna koju kahe kassipojaga. Olid teised vaevu kuu vanusena ematuks jäänud kuskil Kalmaküla metsa vahel, kust nad siis leiti ja koju kuuri alla tassiti. Aga kuna leidjal pole kavatsust neid endale jätta ning minu pehmeksrääkimine a la – no-tule-ikka-vaata-vähemalt ja ma-viin-su-pärast-täitsa-koju ja annan-beebitoidu-ka-kaasa – eriti suurt pingutust ei nõua, siis ei hakanud ma pikemalt vastu punnima. Kassipojad osutusid väikesteks rääbakateks ning endal silmis peegeldumas kaotusvalu, kisendasid nad end kohe mulle südamesse. Nõnda et esialgse ühe pärdiku asemel võtsin ma kohe ikka kaks. Seltsis segasem. Kodus muidugi selgus, et ega nad süüa eriti veel ei oska, nii et mis muud kui endal näpud piima sisse ja seejärel kassile mokkade vahele. Väikese punnimise peale saime mõlemad rääbakad toidetud ning nagu leidlastele kohane – ega nad mujal küll magada ei kavatse kui ikka soojas süles. Mis tähendab seda, et selle maja rahvas on lähemate nädalate jooksul transformeerunud poole kohaga kiisuemmedeks. Eks esimene öö näitab sedagi, kelle kaela peale kiisulapsed end nurruma kerivad. Ega mul erilisi kahtlusi ses suhtes ei ole… ega illusioone ka mitte... Praegu igatahes ukerdab pisut agaram triibik siinsamas arvutiklahvide vahel nagu interaktiivsele kassipojale kohane. Ja omad vanad kalad st kiisud on kõik nurkadesse põgenenud, sest miskit mõistlikku seisukohta pole nad suutnud nende kahe kisakõri kohta veel võtta. Elame-näeme :)

No comments:

Post a Comment