Monday, December 19, 2011

Ah kui hea on mitte midagi teha...


...ja pärast seda puhata! See pidavat olema kasside elufilosoofia. Enam kui poole tosina kassi omanikuna võin sellele rahuliku südamega alla kirjutada ning omalt poolt variatsiooni lisada – ah kui hea on iga kümne minuti tagant toidukausi juures kõht täis süüa ja pärast seda vahepalaks veel midagi näksida :) Aga tegelikult võiksid ka inimesed vahete-vahel seda algupärast kasside elu mõtet järgida. Oleksime ehk veidigi rohkem rahulolevate kissis silmadega ning lööksime rõõmust nurru. Mina igatahes tegin sel pühapäeval proovi... ja ei teinud mitte midagi. No peaaegu mitte midagi. Hommikumantligi viskasin seljast alles peale pärastlõunat ja seda selleks, et oleks veidi mugavam ahjukartuleid küpsetada. See ju tegelikult mingi töö polegi, arvestades seda mõnu, mis hiljem nende söömisega kaasneb. Lisaks vaatasin kõrge kaarega mööda kõigist õpetajatööga kaasnevaist ülesannetest… ning jätsin tegemata. Juhuse tahtel ei saanud tulla ka mu muidu igapühapäevane keeleõppija ning õnneks polnud minu enda lapsukestel minu õpetlikku abi tarvis. Nõnda ma siis mõnulesin peaaegu terve hommikupooliku voodis ja hiljem kohvitassiga teleri ees, vaadates sülg suunurgas kuidas Jamie köögis toiduhõrgutisi valmistab. Muide, selle saate otsene mõju ilmneski siis veidi aega hiljem ahjukartulite näol… Tõeliseks mittemidagitegemiseks kujunes aga õhtupoolik koos Doctor Who’ga. Kui aega ikka laialt käes on, siis on paari hooaja äranautimine käkitegu. Nurru lõime ikka mitmehäälselt, mis sest, et taustalauljateks laepalkide vahel tangot tantsivad hiirepojukesed… Tõsi küll, õhtuse mittemidagitegemise rikkus ära vannitoa kraan, mis keset vannivee laskmist katki minna otsustas. Aga kuna mul on pikaajalised torujüri kogemused, siis läks selle parandamine nagu lepse reega. Täiesti märkamatult olin ära lebotanud terve pühapäevase päeva, tundmata seejuures mittevähematki südametunnistuse piina. Mittemidagitegemine oli nii nakkav, et isegi blogisissekanne pidi tänast tööpäeva õhtut ootama. Ah kui hea oli teha mitte midagi ja seejärel magama minna. Nurr-nurr-nurr…

No comments:

Post a Comment