Tuesday, August 12, 2014

Mul on laagris kaasas maailma parimad lapsed

Päriselt ka. Kui esimeseks ülesandeks eile anti panna end tubade kaupa kirja köögitoimkonda, siis minu kaks Daniili olid täna hommikul need, kes meile hommikusöögi lauale kandsid ja pärast lauad ära koristasid. Nimekirjas esimesed. Ja tüdrukud teised :) Väga vaevaliselt on sinna teisi nimesid tekkinud... Meie suurem Daniil on nagu rõõmupall, kõik õpetajad kiidavad tema positiivset suhtumist ja abivalmidust ning toredat rõõmsat naeratust. Eks muidugi jäi ta ju kohe silma ka, kui me eile õhtul talle sünnipäevalaulu laulsime – ikkagi kõige vanem laps kogu laagris. Teised on pisut tagasihoidlikumad oma jutuga, kuid kui oli vaja Eesti esitluseks posterit teha, siis minu lapsed võtsid asja tõsiselt ja asjalikult, tehes kõike mida paluti ja rohkemgi veel. Tuleb neile vist koolis ikka viied tunnistusele panna... a ma väga kõva häälega ei tohi sellest rääkida, pärast jääb kellelegi hammaste vahele. Tänane hommikupoolik andis tõestust ka minu kahtlustele meie niinimetatud tunniplaani osas – me muidugi pedagoogidele omaselt üritasime ikka ’korralikud’ tunnid välja nuputada, lausa tunnised tunnid üksteise otsas. Loomulikult ei ole lapsed selliseks tempoks üldse valmis ning pärast esimest tunnikest leidus väsinult liibujaid ja silmi pööritajaid juba päris mitu. Lausa selleni välja, et teine eesti tiim tüdrukuid nuttis mitu tundi aia taga ja tahtis ära koju minna paugupealt... Eks ta pisut harjumist ikka tahab, võtab ju silme eest kirjuks kui sinu ümber väike keelte paabel valitseb ja kui sa ikka ise ei taha kohaneda ning kõige kümne sõraga vastu punnid. Minu lapsed purssisid inglise keelt isegi eestlastest assistentidega :) Ah, ma olen neid nüüd liiga palju kiitnud juba, aitab küll, mine tea, homme keeravad mulle võibolla niskese käki kokku et annab olla. Tänasel õhtupoolikul külastas meid aga väike vapper naine Alaskalt, kelle kodus seina peal ilutseb tema enese lastud grislikaru ning kes on ameerikas indiaanlaste ülikoolis õpetaja olnud ja kelle suust kõlasid kuldsed õpetussõnad – elu on täis fantastilisi üllatusi sinu jaoks kui sa ainult lased tal endale neid üllatusi pakkuda! Laseme. Igatahes. 

No comments:

Post a Comment