Thursday, April 17, 2014

Õndsad on need hetked...



...mil seisad vastamisi omaenese eksiarvamusega, tajudes äkilise selgusega, et oled asjast täiesti valesti aru saanud. Eriti hea on see tunne siis, kui negatiivsest energiast ühtäkki positiivne saab. Alles see oli, kui ma kulm kipras tantsutrennis hambaid krigistasin ning mõtlesin, mis paganama kammajaa see võistutantsu kohustuslik uhhuutamine küll on. Kuni ma siis eilses proovis keset tantsu tundsin, kuidas muusika minus ON nupu sisse lülitas ning ma mõistsin – see on täitsa minu tants. Esimene, mille sõnu ma ei mäleta ja ei kuula. Esimene, kus sõnad ei sega ei mind ega minust läbi voolavat muusikat. Kui ma väga kõvasti pingutan, siis ehk korjan mälusopist mõned sõnakatked üles, aga tantsides on asi ainult rütmis. Niipea, kui see kohale klõpsatas, oli kõik selge. Ulume koos huntidega. Hoolimata valutavatest päkkadest ja paistes põlvedest. Koiduni välja. Uuhhuuuu….

No comments:

Post a Comment