Monday, April 14, 2014

"Noh, Marikestel ülevaatus tehtud...



…tantsupeopilet taskus ja saate kuu aega niisama lulli lüüa!“ – arvas täna üks mu sõbrakestest. Kui see vaid nii oleks! Marid on ju teada tuntud masohhistid, nii nagu tantsurahvas üleüldiselt. Me ikka suurima südamerahuga võtame osa ka 4. mail toimuvast võistutantsimisest. Mis sest, et kohustuslikku tantsu nuusutasime esimest korda alles nädal tagasi eelmisel esmaspäeval. Kuhu trenni mina muidugi ei jõudnud, tänu oma kurgukatarrile… See-eest sain kolmapäeval korraliku külma duši, sest kogu see ’kohustuslik’ loits oli minule esiotsa liig mis liig. Muusika käib oma rada, rütm tolkneb kusagil mujal ning video pääl lasevad naised hoopis kolmandat metsateed pidi. Tõeline neli-kaheksandikku labajalavalss. Minu siiralt südamest tulnud küsimus oli – kes küll selle kammajaa kokku on keeranud? Aga. Julge naise rind on teatavasti… rinnutsi koos kõrvaltantsijaga, seega ei aita siin miski muu, kui tantsul kapjadest haarata. Tegin endaga kõvasti eeltööd (Loe:rääkisin kohe kõva häälega ja kurjalt) ning tänasesse trenni läksin juba hoopis julgema südamega ja siis sain kohe lapiti piku pead – ma pean seda tantsu kohe kõige esimesena tantsima hakkama. Ihuüksi pealekauba. Tervelt kaheksa takti. Ma juba vaimusilmas kujutan ette oma klõbisevaid ihuliikmeid Tartu võistutantsulaval ning seda hetke, mil mul kogu kupatus hoopis minu isiklikus taktimõõdus välja kukub, misjärel Marid ei saa mitte viimast kohta vaid diskvalifitseeritakse igavesest ajast igavesti võistutantsijate nimekirjast. Ja seda täitsa ilma dopinguproove andmata. Lähme heidame öömajale… Ükskõik, kas sisemine käsi ees või välimine käsi taga.

No comments:

Post a Comment