Tuesday, June 21, 2016

Figaro siin ja Figaro seal...

..ehk ükskord tuleb see kloonimine ikka ette võtta. Sest kuigi tänane hommikupoolik oli emotsionaalselt tappev ning pärastlõuna tekitas üleüldse hinge musta augu, pidi see minu üks ja ainuke mina ikkagi õhtul jaani tantsima minema. Oleks hea meelega oma klooni saatnud ja ise kodus nurka nähtamatuks pugenud, aga… eiei… tuleb minna, tantsukingad jalga ja rätt pähe ning Paduvere poole teele. Oma häbiks pean tunnistama, et kuigi olen jumala kohalik, ei ole ma Paduveres enne käinud. No mis seal Nuustakul ikka, kui Pariis ees terendab onju. Selgub et see koht on jaanitajate hulgas päris populaarne, sest kui ikka õhtune esineja on Smilers, siis millest me räägime… ja eks tegelt oli neil kohale tulnud varastel jaanitajatel suht kama kaks millised naised või poisid neile natukene muru peal nalja tegid. Vihma ju ka kallas. Ja esimest korda Marikeste esinemisajaloos lõi äike elektroonikasse just meie tantsu ajal – ma arvan, see tuleks Memmede tantsu sisse kirjutada, see hetk, mil muusika katkeb ja memmed kui peata kanad ringi vahivad… täitsa karakteris peab ütlema.

Aga kogu õhtu kõige olulisem hetk oli ikkagi täiesti isiklikku laadi saavutus – ma tegin tutvust endlikepiga. Päris normaalne kepp oli. 





No comments:

Post a Comment