Saturday, April 20, 2013

Haigusest ja palavikust vürtsitatud...



…unenäod on alati veidi müstiline elamus. Täna öösel näiteks oli minu koduks kunagi mu isale kuulunud metallgaraaž, asudes seal kus alati, kuid kui väljaspoolt oli tegu täieliku romuga, siis sees oli täitsa hubane, vähemalt viietoaline korter. Mul oli lapsi pisut rohkem kui peaks ning lisaks sellele vaatas mulle kelmikalt otsa minu kätel lebav äsjasündinud tüdruklaps. Ringi vaadates avastasin veel mitu paariaastase eavahega lapsukest ringi jooksmas ning mõtlesin just sellele, et nüüd tuleb küll mängutuba teha, kui kostus koputus uksele. Minu päriselt vanem poeg läks vaatama, kes on. Olid välimuselt meduuse meenutavad kombitsate ja äärmiselt kaunite tumedate pilusilmadega olevused, kes ütlesid end olevat lõksu jäänud meie planeedile ning soovisid minu elutuba kasutada koju tagasi saamiseks. Pidavat olema mingi energiaväli. Eks ma lubasin siis. Põrandale laotati vihikulehe suurune õhukese kile moodi oranž asi, mida me kõik venitama pidime hakkama. Millegipärast tundus mulle, et kilet venitades venis ka minu tuba lõpmatusse. Igatahes maha see kile sai ja kui ma sellele pikali heitsin, siis oli see nii soe ja turvaline, et ma polekski tahtnud enam püsti tõusta. Mõtlesin just selle peale, kui tore oleks koos tulnukatega nende planeedile rännata, kui tundsin nina vastas midagi külma ja märga… see oli minu kass, kes mul kaisus magas ning just sel hetkel avastas, et tal on vaja õue minna. Olin jube vihane, viskasin kassi välja ja… uni läks edasi. Tulnukatest oli vahepeal saanud pisut vihased mehed mustas, kes käisid ja inspekteerisid kõiki mu asju, otsides üht arvutit, mis olevat kõik tulnukate tegevused siin maa peal salvestanud. Kuigi ma püüdsin neid veenda, et mul ei ole ühtegi arvutit, kuna mul ei ole isegi mitte elektrit selles garaažis, leidsid nad siiski ühe läpaka, mis kukkus kohe neile infot välja printima, ikka taolistel nullide ja ühtedega perfolehtedel… mehed mustas olid väga vihased. Mina aga otsisin samal ajal oma kõige pisemale, kellest oli saanud juba nii kaheaastane, kastist pidžaamat ja ütlesin, et ta peab minema mu sõbranna juurde ööseks. Lubasin ta jalgrattaga ära viia. Haarates kuuri alt, mis tegelikult oli kelder, oma isa vana roostes ratta, tõstsin lapse, kes nüüd oli juba viieaastane, pakikale ja hakkasime minema. Kuigi enne oli õues südasuvi, siis nüüd libistasin end edasi täielikult jää ja lumega kaetud öisel kuumaastikul ning sõbra kodu ei tulnud mitte lähemale. Isegi Laiuse poeni ei jõudnud. Laps mu pakikal läks järjest raskemaks ja raskemaks ning minu viimane mõte enne täieliku paigalseisu saavutamist oli – kes kurat käskis mul selle vana rattalogu võtta, oleks ikka pidanud Jupiteri haarama… Paigalseis = pimedus. Enam ei midagi. Hommik.

No comments:

Post a Comment