Wednesday, January 4, 2017

Mul on maailma parimad naised!

Päriselt ka. Sõpradega mitukümmend aastat peaaegu et kommuunis elamist annab silmad ette ükskõik millisele abielule. No ei tea näiteks abikaasa suurt midagi sinu menstruatsioonitsüklist või kasvama hakanud sünnimärkidest või kui mitu hambaauku sul on või milline kleit enam selga ei mahu, aga sõbrad teavad. Kõike. Ega nende eest pole mõtet midagi varjata ka. Nagunii pinnitakse see ühel hetkel välja. Ja ka see on üsna loomulik, kui kokkusaamisel kismaks läheb, sest ega siis oma naistele tuleb kõik näkku välja öelda ja ei ole siin pirtsutamist midagi. Kes siis veel sulle sinu tõelist mina näitab, kui mitte sõbrad. Tõe huvides peab muidugi mainima, et mina vahetevahel vaikselt koos meestega kööki või kuhugi mujale varjatud paika peitu poen (teadaolevalt mees nagu ma olen), sest eks meestel ole ka vaja pisut kurta oma naiste üle ja kellele siis veel, kui mitte teisele mehele. Kommuunis on kõik avalik ja kõik kuulub jagamisele, ikka põhimõttel, et kui mul on, siis on sinul ka. Eks meil ole muidugi kõik rollid ära jaotatud. Tiia näiteks on meie peakorraldaja ja boss, tema sõna on seadus. Need nädalad, kui Tiia tööl on, katsume me kuidagi ellu jääda, ses mõttes et vegeteerime miskit moodi, et siis bossi koju saabudes kõik ohjad tema kätte anda ja elust rõõmu tunda. Ingrit on meie pedagoog ja proua Filifjonka. Ma ei usu, et keegi teine nii palju kedagi kunagi korrale kutsuks või moraalikoodeksile ja korralikult käitumisele osutaks, kui Ingrit. Marike on meie joogaguru ja veidrate raamatute lugeja. Ma polnud isegi kuulnud miskist raamatuvahetusest, aga Marikesel on kogu aeg tänu sellele niskesi raamatuid kodus nagu „Ma tapsin roti“ näiteks... Peale selle surfab ta pidevalt internetis ning kui Laiusel kellelgi nett aeglane on, siis nähtavasti tänu Marikesele, kes selle kõik ära kasutab. Mariell on meil hetkel kuuvarjutaja rollis, see tähendab käib Soome elama ja viibib meie juures ainult ühe pooliku kuufaasi mitme kuu peale. Aga see-eest saab temaga Skaipi kasutamist harjutada. Mariell sebib tegelt kogu aeg ringi ning teeb midagi, ehk siis Figaro siin Figaro seal. Harvad on need juhud, kui helistad ja ta ongi kodus. Päriselt. Siis saab minna kohvile. Ja pooled mured ära rääkida. Taimi teab kõike ja kõigest. Mul pole mõningatest asjadest halli aimugi, mida Taimi juba teab. Lisaks on ta kiirreageerimise proff. Mitte kõik pole võimelised endale õhtuks teatrietendust organiseerima kui on avastanud, et tasuta piletid aeguvad just selsamal päeval. Mina... mina olen lihtsalt tänulik, et mul on mu naised ja et nad mind maha pole jätnud. Ma tean, et meie abielu pole mitte vaikselt ja rahulikult voolanud ning oma kooselu jooksul oleme üle elanud nii mõndagi, aga... mitte miski pole parem kui ennast sõprade seltsis hingetuks naerda ja viimnegi võhm välja tantsida. Elagu meie! 

No comments:

Post a Comment