Saturday, May 24, 2014

Kuidas ma tean, et hakkan vanaks jääma...

Kui õhtul pool kaksteist arvuti taga tööd tehes kirjutan sõna LOVE asemel GONE... 
Kui pärast tunniajalist muruniitmist olen suutnud läbi närida poole vähem ruutmeetreid kui tavaliselt ning puudub igasugune tahtmine bensiinipaagi täitmise järel uuesti muruniidukit tantsule paluda.... 
Kui nii umbes 125 kükki ja kummardust lillepeenarde ees on viimane piir minu põlvedele, kes keelduvad lõpuks püsti tõusmast ning niimoodi ma võingi jääda peenra ette pikutama... 
Kui kuuldes teisi seksist rääkimas, tuleb mul meelde, et miski hea asi see ju oli, aga mis, seda ei mäleta täpselt... 
Kui oma tavapärases riietuses mööda tänavat kõndides, pöörduvad möödakäijate pilgud lõpuks ka minu järgi, kuid sealt ei peegeldu mitte rõõm vaid tumm imestus – see tädi on vist hommikul oma riidekapi asemel  lapselapse omasse ära eksinud... 
Kui rattaga Laiuse mäest üles sõites on tempo nii vaevaliseks muutunud, et suudan kokku lugeda teeservas võililledel askeldavad mesilased... 
Kui külmetushaigus kestab üle nädala ning tundub olevat sõlminud minuga visiitabielu, külastades mind kord kuus... 
Kui kaotan lootuse veel selles elus Kuu peale jõuda ning lohutan end, et küllap siis järgmises... 
Kui minu kõigi aegade lemmiklaul saab 35. aastaseks ning suurem osa mu FB sõpradest pole kunagi kuulnud bändist nimega Genesis... 
Kui järjekordset lisatööülesannet endale krabades taban end esmakordselt mõttelt – aga äkki ma ei peaks seda tegema, äkki ma ei jõuagi... 
Aga tegelikult olen ma ikka noor ja väntan oma Jupiteril julgelt edasi. Allamäge. Ja loodetavasti saavad mu sugulased-tuttavad-kolleegid veel kaua minu kulul nalja teha. Sest – kes pärast naerab, naerab hammasteta :)

No comments:

Post a Comment