…iseendas äärmiselt
pettunud. Lubasin eile suure suuga, et lähen proovin vaarikakorjaja-karjääri ka
omal nahal ära, no et oleks, mida paari aasta taguse maasikanoppimise kogemusega
võrrelda, aga… hommikul seitsme paiku tundus voodi pehmuses lebotamine
tunduvalt ahvatlevamana kui eesootav jalgrattaretk ja mitu tundi küürutamist. Seega
– andsin alla omaenese mugavusele ning ei läinudki kuhugi. Hiljem muidugi
selgus, et karjääri sellel alal teha ei õnnestu, sest kui viietunnise
korjamisega ainult kaks burksi saab, siis… aga see info ei lähe vabandusena
arvesse. Olen laisk. Südametunnistuse vaigistamiseks lõikasin täna vahelduva eduga ära poolelijäänud
hekid… peaaegu… triikisin uue murulõkatsiga pisut muru… ning ehitasin endale
vanadest ’made in china’ käigukatest tsehhi päritolu kobeda naisteratta raami
peale sõidukõlbuliku (loodetavasti, ma kaugele katsetama ei läinud) jalgratta. Mitte
et ma teaks midagi jalgratastest. Või nende ehitusest. Aga kuna ma mõned päevad
tagasi suht vähese vaevaga oma Jupiteri ketti remontisin, siis mõtlesin, et mis
mul need rattaronud siin kuuri all vedelevad, võib-olla õnnestub neid
taaskasutada. Kui poes rataste hindu vaadata, siis on mul tunne, et minu palk
ei ole kohe mitte mingisuguses korrelatsioonis nende numbritega. Kui, siis
ainult negatiivses. Aga see selleks. Nüüdsest on mul võimalik vähemalt üks laps
oma rattasõidule kaaslaseks võtta. Kui ta muidugi nõus on vana naistekaga
sõitma… kaubanduslik välimus puudub ja mugavus pole ka kiita… ja ümberkaudsete
naabrite läikivate kaunismasinatega ei hakka ma üldse midagi võrdlemagi… ahh,
keda ma petan. Mahavisatud päev niikuinii.
Mul ootab ka üks jalgratas remonti :P
ReplyDelete