Friday, November 16, 2012

Naer on teatavasti terviseks...



…ja mul on siiralt hea meel, et meie virtuaalajakirjanduse meistrid meile seda lõpmatus koguses pakuvad. Eriti palju leidub naeru näiteks Delfi Naisteka leheküljel. Ma võtan kõik oma sõnad tagasi, sest kunagi ma ütlesin, et sellele leheküljele mul asja pole. Tegelikult saab siit iga päev kõhutäie naeru, kas hommikusöögiks või õhtuooteks, just nii nagu soovite. Viimane ’artikkel’, mille lugemisel kadus mul ajataju ning silmi tuli mitu korda pühkimas käia, oli uudis selle kohta, kuidas inimese näojooni tuleks lugeda. Asi naljast kaugel, sest ma just alles tegelesin selle teemaga oma 8-9 klassi armsate õpilastega, lugesime veel hiinlaste poolt kirjapandud näojoonte selgitusi sinna juurde… ja ausalt öeldes oli see ka pisukeseks põhjuseks miks ma mainitud nupukest üldse lugema hakkasin. Ja oli see alles lugemine! Äärmiselt mahlakas on ju teada saada, et Alates 18. sajandist on usutud, et aju pinnal on organid, mis aitavad erinevaid omadusi kindlaks teha. Ja ega ma pole osanud kahtlustadagi, et ümarat tüüpi nägu viitab lootusele ja vitaalsusele, selline inimene võib tuua läppunud õhkkonda rõõmu ja naeru. Hakkan nüüdsest väga tähelepanelikult vaatama, missuguse näoga need läppunud ruumis kõkutajad on. Mulle isiklikult meeldis väga selgitus, et mõned kortsudeta otsmikuga inimesed on mõtteinimesed, nende pea töötab kogu aeg ning nad teevad kiireid otsuseid. Pange tähele – MÕNED , mitte kõik, hoidku jumal selle eest, et kõik siledalaubalised mõtlema hakkaksid :) Samas on horisontaalsete kortsudega inimesed väga entusiastlikud... hmm, pole siis ime, et kõik kohad on erutuvaid ja entusiastlikke otsuseid mitte teha suutvaid inimesi täis – kortsud laubal ju! Ja mõtlejaid on vähe! Olgu, aga kui te märkate inimese silmade välisküljel väikeseid kortse, siis naeratab ta sageli ja on üldiselt õnnelik inimene. Naerukurrud! Kui ma kulmude kirjelduseni jõudsin, siis pidin vahepeal käima köögis rahunemas. Nimelt sain teada järgmist: Kulmude juures on tore asi see, et nad võivad anda meile hindamatuid vihjeid selle kohta, kuidas selle inimese mõtlemisprotsess toimub. Sirged: ühtlased horisontaalsed kulmud viitavad ideeinimesele. Faktidest rääkimine ja ettepanekute tegemine viib teid selle inimese juures kaugele. Kaarjad: kui tema kulmud on kaarjad, siis meeldivad talle anekdoodid. Kitsad: selliste kulmudega inimeste enesekindlus on madal, eriti kui kulmud asetsevad kõrgel ja on ümarad. Sisendage neile kindlustunnet ja kinnitage, et ei kavatse neid kritiseerida, isegi kui te kavatsete.
Kokkukasvanud: kui inimese kulmud on ninajuurel kokku kasvanud, siis on teie ees inimene, kes mõtleb pidevalt ja te võite võita ta enese poole, kui julgustate teda teiega oma mõtteid jagama.
Täiesti hindamatu väärtusega informatsioon, kas pole. Ja mina kogu aeg mõtlen, miks mu kulmud vägisi ninajuurele trügivad...  Pärast eelneva läbilugemist olin saanud juba nii suure naeru üledoosi, et mulle jäi täiesti selgusetuks lause laugude kohta: kui vahemaa ülalau ja ripsmete vahel on väike, siis viitab see sellele, et see inimene on sõltumatu ja võib end isegi teistest vabatahtlikult distantseerida. Tunnistan ausalt, et ma ei saa sellest siiamaani aru. Võib-olla avaldavad nad varsti seletava artikli kogu eelneva lahtimõtestamiseks. Ja näiteks ninast polnud ju üldse juttu... Aga kogu harivalt meeleoluka lugemise parimaks pirniks on ikkagi lõik silmadest... eriliseks lemmikuks selline väide: Eemalolev: kui vikerkesta ümber on valget, siis jookske kiiresti minema. See näitab, et see inimene on vaimselt ebastabiilne ning võib iga hetk enesevalitsuse kaotada. On ju tore, et keegi ei näe mu silmi selle jutukese kirjutamise ajal...

No comments:

Post a Comment