Wednesday, August 1, 2012

Kui tänasel tantsutrennil...


…oleks toimunud salajane videosalvestus, siis selle järgnenuks rahvusvaheline poliitiline skandaal ning MeieMarikesed oleks arvatavasti disklaffi saanud nii viimase võistutantsimise kui olemasoleva esimese kategooria arvestuses. Kõige tõenäolisemalt oleks meid süüdistatud kas võistlusaegses dopingutarbimises või žürii äraostmises. Igastahes selgus täna, et Kannelnaist meist küll keegi enne tantsinud ei ole. Mis jalaga me seda kohta alustamegi? Selle paremaga või selle teise paremaga? Mitu korda ma seda kannelt siin koha peal tõmbama pean? Kas tõesti olen ma keeranud ikka ümber parema õla vasak õlg ees? Mis tähendab käed polegi puusas vaid seelikus? Millal ma neid enne seelikus hoidnud olen? No kui on madalpööre, siis ma olengi ju madalal, mismoodi ma sel ajal lõug püsti rahva poole vaatan? Tuleb välja, et rahvatantsijal pole mõtet peaga eriti mõelda, paneme aga muusika käima ja küll siis jalad jagavad. Vahel ei jaga ka, sest ega rahvatants pole ometi jalgrattasõit või seks, et kui ühe korra õnnestub, siis on kogu aeg selge. Ja millegipärast kaob hingamiseks vajalik õhk ka pidevalt treeninguruumist ära, siis tuleb akna peal küürutades kopsud täis tõmmata ning paar minutit saab seejärel ära tantsitud. Ega üks korralik tants eriti pikem polegi. Ning kuna suu peab kogu aeg naerul olema ning hing rõõmustama, et kui ilus ma ikka olen ja kui kenasti ma tantsin, siis ongi parem tantsu ajal hinge kinni hoida, ei lähe mõtlemine sassi. Selge see, et vahepealse puhkepausi ajal on ka kõik tantsimiseks vajalikud lihased oma töö lõpetanud ning nende uuesti ülesleidmine pole samuti kerge ülesanne. Koordinatsioonist pole mõtet üldse rääkidagi. Eks need esimesed trennid pärast suvepuhkust meenuta pigem vanadekodu ekstreemspordi eriväljaannet, a la Tantsime memmed trimmi, pisuke dementsuse varjund nurgas kükitamas. Järgmisel korral selgub, kas Lustilugu ikka oleme kunagi tantsinud või siis mitte… Aga sellest hoolimata usun ma siiski meie võimetesse ning olen üsna kindel, et valla suurimal piduüritusel pole põduratest memmedest enam juttugi. Siis on juba jälle rätiga vehkivad memmed platsis.

No comments:

Post a Comment