Thursday, February 9, 2012

Tänu toredatele ja armsatele inimestele...


…jõudsin täna koju sooja koti peale juba poole kolme paiku. Põhimõtteliselt korjati mind Lohusuu külateelt lihtsalt üles ning toodi kenasti peaaegu koduukse ette. Tundus nagu oleksin tööluusi teinud :) Tavaliselt enne viit koju ei saa ju. Tegelikult on see minu töölemineku ja kojutuleku saaga seni väga põnevalt kulgenud, pakkudes vahepeal südantsoojendavat hoolitsust mind ümbritsevate kaaskodanike poolt. Kas me ikka alati paneme tähele kui kenad on teised inimesed meie vastu? Kas me mitte ei kanna südames pikalt ja pakitsevalt seda teist tunnet, seda, mille saame kaasa siis, kui meiega pahandatakse, halvasti öeldakse või lausa sõimatakse? Ei ole ju kerge unustada ja andestada ning kui andestadki, siis unustamise asemel pakid kokku ja salvestad selle faili kõige kaugemasse mälusoppi… Hea olemine oleks nagu igapäevane asi. Peaks kuuluma inimloomuse juurde. Mis ma ikka suurt numbrit teen või sõbrannale rääkima lähen kui keegi mulle midagi head teinud on. Pigem lähen ja kurdan kui halb päev mul oli, mitte ei väljenda oma heameelt selle üle, millised toredad inimesed mu ümber on. Samas tekitab see fantastilise meeleolu, kui tunned, et keegi tõepoolest hoolib sinust ja askeldab sinu heaks ilma abi palumata. Lihtsalt heast südamest. Aitäh kõigile teile minu armsad head inimesed!

No comments:

Post a Comment