Monday, December 15, 2014

Hispaania tuletõrjujate võrgutamine...

...õnnestus täna vist küll kahesajaprotsendiliselt, nii et ma peaksin mõtlema elukutse vahetusele. Eks see ole mulle muidugi uus kogemus, et projektis osaleb rohkem kui üks õnnetu meesterahvas või no ma peaksin siiski ütlema, et projektipartneritest suurem osa on mehi... Eksole. Kuigi mul silma tegemine nii väga kergelt ei lähe, sest prillid jäävad ju ette, on mul õnneks kaasas Rita, kellel see plõksutamine suurepäraselt välja tuleb. Igatahes on energiavahetus olemas ning jääb üle ainult oodata, mida järgmised päevad kingituseks kaasa toovad. Täna me siiski tegime ka väga usinalt tööd ning tundub, et sellest uuest projektist tuleb üks hullumeelne töörabamine... ja ma mõtlen siin all muidugi ainult iseennast. Andke andeks, kallid sõbrakesed, kes te mind nähtavasti järgmisel suvel ei kohta – ei ratta seljas, ei mäe peal – sest töö tahab tegemist. Praegu aga  naudin ma imekauni maastiku rüpes asuva Alcala antud energiat, seda vahetut, loodusest ja vanadel aegadel kokkutassitud kiviseintest õhkuvat.  Ning ootan põksuva südamega tuletõrjujat, kes meid varsti õhtusöögile viib... dream on :)
Guadairas nalja ei mõisteta, siin on draakonid platsis

no olgem ausad, olete te nii paaniliselt flirtivat Rainet enne näinud?

no kuidas sa lähed külmalt mööda...

värava alt energiat ammutamas

veel hästi ei ulata, aga kohe ulatab tuletõrjuja oma abikäe :)

No comments:

Post a Comment