Friday, July 8, 2016

Truudusemurdmine Jupiterile...

...läks täna kuidagi õige libedalt. Eks mul süda muidugi valutas, sest olen seda uue armukese võtmist ikka juba pikemat aega planeerinud. Mitte et ma Jupiteri vähem armastaks, oh ei, Jupiter oli on ja jääb minu kõige suuremaks armastuseks, aga… viimasel ajal on ikka tihenenud need korrad, mil ma enne sõitu minekut mõtlen, kas Jupiter ikka vastu peab kõik need tõusud ja langused ja jaitsakamennajadarogad… Sellest siis ka ilmne vajadus värske vere järele. Loomulikult ei tuleks kõne allagi, et uuele armukesele mingil moel kvaliteedis ja mugavuses mööndusi tehtaks, ei-ei. Ma läksin sinna rattapoodi ikka suure kuhja eelarvamuste ja tingimustega, olles valmis tühjade kätega lahkuma, kui mulle ikka suure paksu sadula ja jalapiduri ja kõrge raami ja korralike rehvidega ratast pakkuda pole. Eksole. Astun ma siis poodi sisse ja mida ma näen – minu uus ratas tervitab mind teiste masinate vahelt, lehvitades lenksusid ja tehes esitulega silma – võta mind, ma olen siin!!! Võtsin. Saatuse ja Rooma mütoloogia tahtel on Jupiteri uue kaaslase nimi Minerva. Koheselt tuli tal ennast Laiusele sõitmisega ka tõestada, esimene proovikivi, ehk Laiuse mägi võttis tal hinge seest ning kui ma talle siis üleval vaadet tutvustasin, tundus mulle, et see minu vaene uus armuke Minervake poleks elu sees uskunud, millise tuleviku ta endale saab. Koju jõudes sõitsin temaga targu maja taha. Ma talle pool teed rääkisin küll, et kodus ootab kohtumine Jupiteriga ja nii edasi… aga Jupiter ise oli ju ette valmistamata. Igastahes andsin neile aega maja taga teineteisega tutvumiseks. Ma olen siiski kindel, et see on ühe suure sõpruse algus. Ja kui nüüd keegi silmi pööritab ning üritab mulle selgeks teha, et need on jalgrattad, neil ei ole mõtlemisvõimet ja nad ei tunne midagi, siis… mõelge hetkeks oma mõne töötamast keelduva kodumasina peale. Kui te pärast mitut katset neid tööle saada äkki ähvardate, et perkele ka kui sa ei tööta, siis ostan uue – mis tavaliselt juhtub? Jajah. Hakkab tööle saadanas. Paremini kui enne. Niiet, rääkige sõbrad oma asjadega, võib-olla avastate enese jaoks täiesti uue dimensiooni… Minul on aga nüüdsest alati võimalik küsida, kumb hetkel rohkem minuga aega tahab veeta, kas Jupiter või Minerva. 

No comments:

Post a Comment