Friday, September 16, 2016

Massiüritused...

…on alati mu nõrk koht olnud. Juba ainult mõte tuhandepealise massi sisse sukeldumisest tekitab mul külmajudinaid. Aga kuna ma sellest sügisest alates neljal päeval nädalas ööpäevaringne pealinna elanik olen ja seda lausa Kadrioru lossi läheduses, siis tuleb ju ometi suurlinna ahvatlustest osa saada. Eriti kui neid tasuta jagatakse. Eile õhtul näiteks jalutas Kadriorus ringi valgus. Siniheleroheline valgus. Oli väga ilus. Ja võib-olla see ilu ja muusika kooskõla, mis seal valitses, aitas kuidagi tasakaalustada nende inimhordide energiat, mis kogu selle ilu ümber ussina lookles. Igastahes läksin ma oma loppis nägu ja tilkuvat nina ignoreerides vapralt üritusest osa võtma ja hea oli… Taukari laulmist ma näiteks polnudki enne livena kuulnud ja täitsa ok oli see ujuvsaarekese kontsert. Eriti Vastupandamatu… muidugi… Aga õhtu nael oli minu jaoks jällegi Smilers. Mulle hakkab vaikselt tunduma, et ma mingi paadund fänn juba. No kui ikka suve jooksul kolm korda ühe bändi kontserdil käia, siis see on minu jaoks juba imelik. Ja ega polnudki üldse oluline, et seekord ma lavast suht kaugel olin, eks ma lülitasin oma sisemise mikrofoni sisse ja kuulasin ikka ainult muusikat. Pärast oli ilus tuletikk ka… see ilutulestik siis.




Aga muidu on pealinna elu suht okei. Veel mõned kuud tagasi oleksin ma siinkohal iseendale kirglikult vastu vaielnud ja osutanud oma vastumeelsusele linnaelu ja melu ja alfaldi ja trammikolina suhtes. Kusjuures trammid kolisevad jah. Poole ööni ja varasest hommikust alates. Ja kasse pole üldse näha kusagil… Aga mingi imevalemiga olen leidnud oma hetke missiooni selles armsas eksperimenteerivas Gaia koolis, kus taas kord mind mitukümmend särasilma ootavad ja mul läheb täitsa meelest ära, et ma olen keset Eesti suurimat linna, ümbritsetuna sadadest tuhandetest inimenergiatest, kolisevatest ja mürisevatest masinatest ja tonnide kaupa betoonist… Kuhu see eksperiment mind viib ja mis sellest kõigest saab, on müsteerium. Aga see polegi oluline. Oluline on teekond. Ja see on küll täiesti uus rada… 

No comments:

Post a Comment